torstai 9. maaliskuuta 2023

"Ymmärrätkö sinä, että minä rakastan sinua?"*

- En minä kyllä taida oikein ymmärtää.*

- Niin, sinä et todellakaan ymmärrä. Sinä et ymmärrä, kuinka minä sinua rakastan, ja kuinka  jatkuvasti teen kaiken sinun puolestasi. Niinkuin tein jo alunalkaenkin. Rakkaudesta sinut omakseni o(s)tin, eikä rakkauteni ole muuttunut. Se on yhä sama kuin silloin. Sinä katsot liikaa itseesi ja ihmettelet itseksesi, että et voi käsittää, että sinua oikeasti voitaisiin niin rakastaa. Mitä sinä vielä tahtoisit enemmän vakuudeksi, kuin se, jonka puolestasi tein? Lunastin sinut omakseni rakkaudella; kalliilla hinnalla, kun annoin elämäni puolestasi. Isä antoi minut sinulle, ja sinut minulle.

Minä rakastan sinua täydellisesti. Minä myös tiedän, ettet sinä kykene samalla tavoin vielä rakastamaan minua. Ja juuri sen vuoksi sinä alituiseen mietitkin, että voitko olla minulle niin rakas, kuin sanotaan. Sinä olet. Kerran sinä sen ymmärrät, ja sinun rakkautesikin on täydellistä silloin. Mutta vaikka se nyt on vielä hyvin vajaata - pelkosi tähden - en minä sinua jätä! Sinähän olet minun. Sinähän olet minulle rakas. Rakkaampi kuin mikään, mitä maailmassa on. 

"Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa. Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä." 1. Joh. 4:18-1






 ---

* Kuin olisi minulta kysytty.... ja vastattu. Siinä olisi sinullekin...❤️




4 kommenttia:

  1. Onko tuo profetia sinulta tullut, vai jostain lainattu, kun tuossa ei ole lainausmerkkejä tai nimeä? Mutta tietysti se on hyvä teksti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan omasta vihosta, kun siihen sen ensiksi kirjoitin. Koin ikäänkuin tuo otsikko olisi kysytty minulta ja siihen sitten tuo muu tuli kirjoitettua jatkoksi.

      Poista
  2. Ihania ajatuksia ja ihana kuva myös ❤️ Kyllä tuota Jumalan rakkautta on usein niin vaikea uskoa ja ymmärtää omalla kohdalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, onkin hyvä että joskus se ikäänkuin sanotaan itselle oikein "selkosuomeksi":)

      Poista