sunnuntai 2. huhtikuuta 2023

Pääsiäisviikolle ollaan menossa

Monissa kodeissa on jo laitettu koti kauniiksi pääsiäistä varten. Itse en juurikaan ole osannut edes ajatella asiaa, saati tehdä sille jotain. Mutta yksi tytär laittoi eilen rairuohot multaan; toivotaan että jotain vihreää ehtii niistä tulla.

Haluaisin tuoda kuitenkin esiin sen seikan, miksi pääsiäistä vietämme: Jeesus kuoli silloin meidän kaikkien syntien tähden, antaen näin lahjan jokaiselle ihmiselle! 

Raamattu sanoo: "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman." Apostolien teot 4:12

"niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen,  nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti..." Apostolien teot 4:10

Se nimi on elämän ja kuoleman kysymys. Ei ole muuta nimeä ihmisille annettu kuin Jeesus. Joku voi sanoa, että onhan niitä jumalia vaikka kuinka monta muutakin. MUTTA ON VAIN YKSI JUMALA, JOKA ITSE TULI KUOLEMAAN IHMISTEN SYNTIEN SOVITTAMISEKSI! Hän on se, joka on meidät ja maailman  luonut, ja joka loi meidät yhteyteen kanssaan. 

Tänään on vaalipäivä... Tänään kannattaa tehdä myös se valinta, että sanoo Jeesukselle: "Kyllä, tahdon uskoa sinuun, tahdon seurata sinua ". Jeesus ottaa vastaan jokaisen, joka hänen luokseen tahtoo tulla. 

Hän sanoi: "...ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos." Johanneksen evankeliumi 6:37

"Totisesti, totisesti, minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on  siirtynyt kuolemasta  elämään." Johanneksen evankeliumi 5:24



Piirros on vanha. Joskus meillä kasvoi rairuohoa tuollaisessakin asetelmassa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti