En tiedä kuinka se nyt niin menikin. Uni ei vain tullut. Eilen aamulla kylläkin heräsin poikkeuksellisen myöhään ja illalla join kahvia turhan myöhään, ja olisi kai pitänyt sitten katsoa vielä yksi elokuva, jotta olisi riittävästi nukuttanut. Ja noilla asetuksilla sitten kömmin ylös sängystä kohta kolmen jälkeen. Olin kai kahdentoista aikaan yrittänyt ruveta nukkumaan, luulin että olisi ollut hyvä aika - vaan ei ollut. Mutta näinpähän sitten sen yövalon...
Eli aamuauauringon, jonka säteitä osui keittiöön jo vähän päälle klo 3. Se oli keittiössä kuin päivän valo:)
Mutta kyllä sen nyt huomaa, että on vähän virta vähissä. En saanut enää myöhemminkään unta vaikka sitä yrittelin. Enkä jaksanut paneutua mihinkään luettaviinkaan tänä aamuna. Vähän aikaa tuijottelin niitä tarjokkaita, mutta paneutumatta jäi. Tämä höpinä tässä ei paljon paneutumista vaadi.




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti