keskiviikko 9. joulukuuta 2020

No johan on: taas oli yllätyspostia laatikossa!

Tänäänpä minä päätin pistää nokkani ulos iltapimeällä ja mennä  sen taskulampun kanssa postilaatikolle, eli vaaralta laskeutua alas. Kuvittelin, että siellä voisi tänään olla vaikka Uusi Tie -lehti. Vaan ei ollut sitä. Oli aivan muuta. Siellä oli jälleen yllätyspostia minulle!  Nyt lähettäjänä oli blogiystävä Sesse; kiitos tästä yllätyksestä!:)

 

Siellä oli mm. Maija Lockin kirja: "39 pennin kortti". Luin jo ensimmäisen tekstin  tuosta kirjasta, ja huomasin heti, että tykkään siitä. Eka teksti jo puhutteli minua, antoi ajattelemisen aihetta. Kirjan sijoituspaikka tuleekin nyt olemaan sohvan vieressä, helposti valmiina otettavaksi, kun kaipaan jotain lohdullista, rohkaisevaa, ilahduttavaa lukemista. Minulla on siinä jo pieni pino kirjoja siihen tarkoitukseen ja nyt tämä on siinä pinossa päällimmäisenä. Kirjan lisäksi oli mukana Sessen tekemä kirjanmerkki, joka saakin pitää lukupaikkaa kirjassa, ja kortti. Sekä vielä kalenteri tulevaa vuotta varten. Kalenterissa oli mielestäni kivat kuvatkin:)


9 kommenttia:

  1. Olet saanut mahtavaa postia! Tuollaisen kirjan on tosiaan hyvä olla näkyvillä! Kirjanmerkki on kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kiva yllätys! Tänä aamuna taas luinkin yhden hyvän tekstin tuosta kirjasta:)

      Poista
  2. Kiva on saada postia ja kiva on lähettääkkin,tosiaan kaunis kirjan merkki, ja kaunis ajatus mukana. Mä laitan vanhalle tädilleni kirjekuoreen aina piparin, saa sopivasti iltapäivä kahville sen.
    Maanantaina on viimeinen päivä laittaa kortit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tuo kirjanmerkki nyt sen saamani kirjan välissä. Ja on minulla aiemminkin Sesseltä saamani kirjanmerkki käytössä Raamatun välissä:) Tuohan sun piparin laittohan on kiva idea ilahduttamaan:)

      Poista
  3. Muistan kun tuosta kirjasta jotain laitoin blogiin ja sinä tykkäsit sen teksteistä, niin nyt laitettiin hyvä kiertoon :) Toivottavasti tuo paljon iloa ja rohkaisua sinulle! Minäkin tykkäsin tuosta kirjasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänä aamunakin taas luin siitä yhden hyvän tekstin:) Tosiaan muistan, että jaoit siitä joskus jonkun hyvän kohdan, mutta en enää muista millainen se oli. Mutta tuolta kirjasta se ennenpitkää eteen tulee:)

      Poista
  4. En tainnut ehtiä kommentoida edellistä yllätyspostipostaustasi, mutta tämähän on ihanaa, miten sinulle nyt satelee yllätysposteja! Itsekin sain yllätyspostia, olikohan se viime viikolla, senkin lähettäjä oli eräs blogiystävä, jonka olen kyllä muutenkin tuntenut nuoruudesta asti. Hän lähetti minulle söpön kaulakorun. Yllätykset ovat ihania, pitäisi itsekin harrastaa niitä taas vaihteeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ollutkin ihan ihmeissäni näistä postilaatikkoon tulleista yllätyksistä! On niin hyvin muistissa mulla vielä sekin, kun joitakin aikoja sitten marmatin, ettei laatikossa ole mitään muuta kuin laskuja ja mainoksia... Ja sitten oli ihan heti se tyttären tilaama lehti siellä. Ja nyt nämä. Kiva kun sullekin on tullut kivaa yllätyspostia:)

      Poista