torstai 28. huhtikuuta 2022

Tähän päivään...

Vihollinen, eli saatana, on tullut tappamaan ja tuhoamaan. Mutta Jeesus tuli antamaan iankaikkisen elämän. Ja sen hän teki kuolemalla itse puolestamme. Hedelmistään puu tunnetaan... Toinen vain ottaa, toinen antaa!

Jeesuksen sanoja: "Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä." Johanneksen evankeliumi 10:10-11




---

Tulin vilkaisseeksi uutisotsikoita jo aamusta. Ja pelkät pari otsikkoa ja yksi kuva teksteineen riitti minulle, sillä niin surullista se oli. Sitten tulikin mieleen yllä olevat ajatukset... ja etsin jakeen Jeesuksen omista sanoista.





2 kommenttia:

  1. Onneksi Jeesus tuli antamaan elämän ja yltäkylläisyyden. Uutisotsikoista näkee kyllä sitä vihollisen toimintaa. Tämän hetken rankoille uutisille pitää saada vastapainoa, että jaksaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun niitä uutisotsikoita näyttää riittävän ties miten pitkälle, niin se tuntuu masentavalle. Välillä hyvä olla katsomatta uutisia ja tehdä jotain mikä ilahduttaa mieltä, sitä tarvitaan kyllä.

      Poista