torstai 11. huhtikuuta 2024

Jos hän kuitenkin hylkää? - Anna näiden lämmittää tänään sydäntäsi❤️

"ei Herra hylkää iankaikkisesti,
 jos hän on murheelliseksi saattanut, 
osoittaa hän laupeutta suuressa armossansa"

"kärsihän Kristus ainutkertaisen kuoleman,
vanhurskas syntisten puolesta"

"minä olen sinut nimeltä kutsunut, 
sinä olet minun"

"sen suurempaa rakkautta ei kukaan voi osoittaa,
kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä"

"ystäviksi minä sanon teitä"

Lämmittäköön nämä  vapaasti muistellut sanat  sydäntäsi, kuten ne lämmittävät minuakin☀️🌿☀️


4 kommenttia:

  1. Kiitos rohkaisun sanoista,se lohdutti minua. Siunausta!

    VastaaPoista
  2. Onneksi Jumala osoittaa myös rakkauttaan meille eikä hylkää vaikka siltä joskus tuntuisi ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi se tosiaan on niin, ja että meillä on hänen lupauksiaan luettavassa muodossa muistuttamassa niistä❤️

      Poista