lauantai 2. marraskuuta 2019

Tahdotko sinäkin mennä pois?



On kuultu lain sanaa. On kuultu armon sanaa. Se armo olisi kuin lääkettä haavoihin, mutta mietitään niitä lain sanoja; ja tullaan siihen päätelmään: ollaan liian syntisiä, jotta se minulle kuuluisi. Ja niin käännytään pois.

Mutta kuuletko? Joku juoksee perääsi. Hän ei huuda, ei melua. Hän juoksee edellesi, pysähtyy siihen ja levittää näkyviin kätensä: niissä on naulan jäljet. Sitten hän katsoo sinua lempeästi ja sanoo: Tahdotko sinäkin mennä pois? Minun tykönäni on sinullekin paikka. Minulla on iankaikkisen elämän sanat, sinullekin.




"...jonne Jeesus edelläjuoksijana meidän puolestamme on mennyt..."  Hebr. 6:20

"...minä menen valmistamaan teille sijaa..." Joh. 14:2,3

4 kommenttia:

  1. Katoin eilen viiden jälkeen ohjelmaa, jossa haastateltiin päivi räsästä, ajatella mikä etuoikeus ja armo, kun hän sai n.neljä tuntia evankelioida poliiseja kuulustelussa, ja sitten vielä koko kansan kuullen kertoa uskosta Jeesukseen TV.haastattelussa, näin Jumala johdattaa ja käyttää ulkopuolella uskosta olevia ,todistamaan uskostaan Jeesukseen, mä olen niin iloinen päivi räsäsestä,ja siitä miten hän on oikealla paikalla eduskunnassa,ja tuo rohkeasti esille Raamatun sanaa,mitä siellä sanotaan ihmiskunnalle, kukaan tunnustava kristitty ei välty vainolta jota päivikin on viime aikoina saanut osakseen, niinkuin Jeesusta vainottiin,niin hänen omiaankin,ei ole palvelija herraansa suurempi, päivi on voittajan puolella sanokoot ihmiset mitä hyväänsä, siitä hän selvästi iloitsi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hän on tosiaan rohkeasti pitäytynyt Raamatun sanassa - ja hyvä niin. Eivät ehkä kaikki samanlaisessa asemassa olleet olisi rohjenneet toimia aivan samoin. Paljon Päivi on ryöpytystä osakseen saanut.

      Poista
  2. Kiitos rohkaisevasta kirjoituksesta Jeesus rakastaa jokaista syntistä,Hän on armollinen. Minulla tulee hengellinen laulu mieleen; Niin alhalla ei kukaan
    kulje,ettei siellä Jeesus ois.
    Hyvää pyhäinpäivän iltaa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pirre:) Hyvää pyhäinpäivän iltaa sinulle myös! Se laulu onkin tosi hyvä; puhuttelevat sanat siinä.

      Poista