sunnuntai 12. syyskuuta 2021

Taivas laskeutuu keskeneräisyyteen


"Kunnia olkoon Jumalalle"


Niin se teki silloinkin, kun enkelit tulivat laulamaan kunniaa Jumalalle seimeen nukkumaan laitetun tähden.
Sellaista se meidän elämäkin usein on, monin  tavoin vajaata, jolloin kiitos ja kunnian osoittaminen kuivuu huulille tai hämärtyy jonnekin pilvien taa. Mutta Jumala pysyy silti. 




Minun piti piirtää ihan toisenlainen/toisenlaisia kuvia. Mutta tähän päädyin. Ajattelin kai tämän helpommin saavani tehtyä. Mutta päätinkin jättää sen tuollaiseksi, keskeneräiseksi, koska olisin luultavasti paranteluyrityksilläni tärvellyt sen kokonaan. Kerran se jo roikkui valumassa hanan päällä, kun olin siitä liikoja värejä "pessyt". 





---
Minulla on kai joku piirtelyvaihe nyt menossa, kun olen taas päässyt väreihin käsiksi...

Ja vielä tämä; jotain samaa keskeneräisyyden ja jumalallisen kohtaamista:







6 kommenttia:

  1. Onpa kaunis! T: Villasukkavihulainen

    VastaaPoista
  2. Hieno piirros. Minä tunnen itseni usein keskeneräiseksi,heikoksi
    ja aina ei jaksa kiittää ja ylistää,mutta onneksi meillä on uskollinen
    Jumala ja Hän ymmärtää heikkoutemme.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samanlaiset tuntemukset on minulla myös, mutta onneksi Isä tietää millaisia me olemme.

      Poista
  3. Keskeneräisinä matkalla kohti taivaskotia, armosta pelastettuja.
    Siunausta päivääsi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi se onkin armosta, eikä meidän omista tekemisistä. Siunaus Piipe sinunkin päiväsi!

      Poista