torstai 16. tammikuuta 2020

Erään rakkauden yksinpuhelu

- Miten rakastankaan häntä! Ajattelen häntä alituiseen. Mietin jatkuvasti, miten voisin ilahduttaa häntä  (oma nimesi), miten voisin auttaa, ja edistää kaikin tavoin hänen asioitaan. Lähetin J:nkin hänelle. Tiedän, että J rakastaa häntä aivan samoin kuin minä ja haluaa olla hänelle kaikinpuolinen apu ja turva. Tiedän kyllä, ettei (oma nimesi) minua rakasta samoin, kuin minä häntä, mutta se ei hituistakaan vähennä minun rakkauttani häneen! Minä odotan, ja olen varma, että vielä rakkauteni lämpö sulattaa jään. Kaipaan todella paljon kuulla hänen ääntään. Vaikka hän puhuisi minulle vain aivan arkisista asioista. Odotan suuresti aina niitä hetkiä, jolloin hän tulee, ja jolloin saamme jutella. Eikä aina tarvitse puhua. Hiljaa yhdessäolo on myös hyvä. Kun hän on poissa, jossain muualla, kaipaan niin kovasti häntä.

JUMALA EI KUTSUMISTAAN KADU.
JUMALA ANTOI MEILLE JEESUKSEN.

-Tiedän senkin, että hän pitää kukista ja kaikista kauniista asioista. Tänään ilahdutan häntä lähettämällä nämä kasvattamani kukat. Tähän aikaan vuodesta hän kaipaa kovasti aurinkoa ja väriä:)






JUMALA EI KUTSUMISTAAN KADU.
JUMALA ANTOI MEILLE JEESUKSEN.




Iloa päivääsi!





10 kommenttia:

  1. voi Kiitos:) Metsäntyttö!
    Ilahduttavasta tekstistä,kauniista kukista,ilon ja valon tuojista!
    Aivan tuntui kuin varta vasten oisit minulle tuon kirjoittanut(joka ei tietenkään ole totta;)
    Siunattua viikonloppua!,Sinulle Metsäntyttö!
    (nyt yritän uudestaan kirjautua lukijaksi;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liisa! Tämä on sinulle, minulle ja kaikille meille, jotka sen vain tahtoo itselleen omistaa:) Tänä aamuna tämmöiset ajatukset tuli mieleen.

      Poista
  2. :)nyt onnistui!!
    etsin sen luettavan tekstin:)
    Kiitos Metsäntyttö!

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Heti herättyäni tuli ensin mieleen tuo: Jumala ei kutsumistaan kadu. Sitten tuli mieleen muutakin ja rupesin näitä kirjoittamaan:)

      Poista
  4. Kirjoitus kuin korkeasta veisusta laulujen laulusta, sopiva tälle illalle kun olin opetuslapseuskolussa, se ilmapiiri siellä on rakkauden täyteistä, niin lämmin henkistä,uskovaisten suuressa joukossa on kuin yksi sydän ja yksi sielu,
    (Apt.4:32 )varmasti tuo hengen yhteys on sitä mitä Jeesus haluaa että se olisi kaikilla uskovilla.Myös se että ne tilaisuudet on yhteis kristillisiä, mukana on eri seurakunnista,olisiko sekin yksi syy,kun saa olla vapaa,eikä ole sidottu johonkin yhteen yhteisöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa todella hienoa, kun sulla on sellainen yhteisö, jossa voi kokea yhteenkuuluvuutta noin! Se on minustakin hienoa, että yhdessä voi olla uskovia eri seurakunnista. Sitä Jeesuskin varmaan halusi. Olipa jännä sekin, että tulin kirjoittaneeksi samanlaisesta aiheesta.

      Poista
  5. Ihana teksti ja ihanan aurinkoiset kuvat! Kiitos tästä ja aurinkoa tiellesi! 🌻🌻🌻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna Maria:) Aurinkoista päivää sinulle tänään!

      Poista