maanantai 31. tammikuuta 2022

Armon kalliolla

Olen jonkun kerran katsonut Armon kalliolla - ohjelmaa TV7:ltä. Se on ollut todellakin armollista puhetta. Sarjassa puhuu Petri Välimäki, luterilainen pappi. Ohjelmassa on sekin hyvä puoli, että sitä voi seurata ilman ääntäkin, jos on tarvis tai halu niin tehdä, sillä tässä on myös tekstitys! Se on iso etu esim. huonokuuloiselle, jollainen itsekin olen. Mutta molempi parempi - että on ääni ja teksti. Ja vielä kuvakin.

Kyseistä ohjelmaa on esitetty jo hyvin minua jaksoja. Nyt alettiin käydä käsiksi Apostolien tekoihin. Tästä pääset minun laillani alkuun.

https://www.tv7.fi/arkki/armon-kalliolla/jumalan-lupaus-pyhasta-hengesta_p69942/

Ja pakko sanoa vielä tämäkin, ohjelman lopussa saat osaksesi vielä senkin siunauksen, että  sinun puolestasi rukoillaan! 



Kuvituksena käytän tässä muutama päivä sitten kirjaseen tekemääni pientä kuvaa... 




6 kommenttia:

  1. Pidän blogistasi, tänne on tervetullut olo 🙂 ja täältä saa aina jotain lohdullista luettavaa ja katseltavaa, kaikkien ahdistavien uutisten sijaan 🧡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Jaana! ❤️ Sun kommenttisi lohdutti ja piristi minua, kun hieman huonosti nukutun yön jälkeen olin ankein mielin. Tarvitsen itse paljon lohdullista luettavaa, ja siksi tahdon jotain sellaista toisillekin jakaa 🌹

      Poista
  2. Meillä näkyy televisiosta TV7, kyllä sieltä hyvääkin ohjelmaa tulee, mutta ulkomaalaisiasta ja politiikka ohjelmista en tykkää.
    Sieltä tulee meidän pastorin Jarno Piipposen ohjelma elävät virrat srk.ta, "minä Herra sinun parantajasi" muutama jakso.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jonkin verran on nyt tullut katseltua ohjelmia viime aikoina.

      Poista