tiistai 1. lokakuuta 2019

Minun käteni ovat kylmät (runo)

Minun käteni ovat kylmät
ei niissä ole sitä lämpöä
jota haluaisin

Minun askeleeni ovat kiireiset
ei minulla ole sitä levollisuutta
että pysähtyisin toisen luo

Minun korvani ovat huonot
että kuulisin kaiken sen
mitä tahdottiin sanoa




Jeesus, anna sinä minulle
rakkautesi lämpöä
levollisuutta kohtaamisiin
halua kuulla

että käteni lämpimät olisivat
 kun silitän jonkun poskea
että malttaisin pysähtyä
 kun sitä toivotaan
että osaisin oikein kuunnella 
kun minulle tahdotaan puhua.



---
Tämä runo syntyi tänä aamuna, kun huomasin silittäväni erään herätettäväni poskea kylmin käsin.






14 kommenttia:

  1. Kaunis ja ajatuksia herättävä runo♥ Mukavaa lokakuuta♥

    VastaaPoista
  2. Kaunis ja puhutteleva runo. Myös nuo kuvat ovat tosi kauniita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Nuo kuvat oli joskus otettu uimarannalla auton ikkunan läpi, kun ei ollut ihan uimakelit... Mutta jotenkin tykkäsin siitä, että nuo vesipisarat näkyy.

      Poista
  3. Tosi kaunis! T: Villasukkavihulainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Tuli tänään mieleen ihan arkisesta toiminnasta ja vähän sitten lisääkin löytyi samantapaista mietettä...

      Poista
  4. Kaunis runo, kiitos tämän jakamisesta. Mukavaa alkavaa lokakuuta sinulle.

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos Sesse:) Arjesta liikkeelle lähteneitä ajatuksia.

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kiitos:) Aika harvoin tulee runoja kirjoitettua, mutta nyt tuli.

      Poista
  7. Kaunis, rohkaiseva ja lohduttava runo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihan arkisista aineksista sain aiheen tähän.

      Poista