torstai 24. maaliskuuta 2022

Ukrainan väreissä tänään



Luin uutisista että Ukrainan presidentti oli toivonut tänään järjestettävän mielenosoituksia ja Ukrainan tunnusmerkkien käyttöä. Aamulla minulla oli yllä muuta, mutta vaihdoin näihin.

Eilen löysin tuollaisen joskus ehkä viime vuonna Piplia-seuralta tulleen lapun, jonka jo eilen laitoin jääkaapin oveen. Se muistuttaa tulevasta kesästä ja Kristuksen valosta. Ja kehottaa rukoukseen 🙏 





Tämä päivä on myös  yksi niistä harvoista, joista tiedän sanoa vuosikymmenten jälkeen, missä olin ja mitä tapahtui. 28 vuotta sitten olin Porin Reposaaressa kampaajalla. Reposaaressa asuimmekin. Kun tulin kotiin sieltä tukka käkkärällä, sain kuulla että isäni oli kuollut. 

Siunausta päivääsi! 





2 kommenttia:

  1. Noin joskus tapahtuu.Ylätunnelmista maan kamaralle tärähdetään. Se on hurjaa. Saman tapaista sattui minulle Porissa sh opiskelijana. Oli jännittävä, kiinnostava ja opiskeluun innostava tapahtuma osastotyössä. Olin jopa innoissani kun sen jälkeen lähdin linja-autolla kotipaikkakunnalle vapaapäivälle. Äitini ja sisareni olivat vastassa autoa. Vaihdettiinkin Tampereelle menevään linja-autoon. Jatkettiin matkaa Tampereen keskussairaalaan, jonne isä oli kiidätetty saatuaan infarktin.
    Hän sai lisää elinaikaa, vaikka vauriot sydämessä olivat suuret. Sairastelu jatkui elämän loppuun asti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sinulla tosiaan oli samantapaista, ja vieläpä Poriin liittyvää. Me osasimme odottaa sentään sitä tapahtumaa, mutta luulimme että vielä ehtisimme isän nähdä.

      Poista